czwartek, 28 listopada 2013

Vote Giveaway Winter Nails - vote for best mani and win great prize !

Hello the macicure monkey make super nail art winter  GIVEAWAY!!! You must see it ;) prize is awesome!
You can win extra prize if you vote to best winter nails ;)

http://manicuredmonkey.blogspot.com/p/winter-nail-art-contest.html
You can vote once per day !

My entry its number 7 ! ^_^ hope you like winter  birds and Squirrel
                                    See she Blog ;) and dnt forget follow  : http://manicuredmonkey.blogspot.com/
                                                     xxxxxxxxxXXXXXXXXXxxxxxxxxx

Konkurs rozdaniowy :) glosujac na swoja ulubiona stylizacje (moza glosowac raz dziennie) zwiekszaja swoje szanse na wygrana w losowaniu

http://manicuredmonkey.blogspot.com/p/winter-nail-art-contest.html

Jesli tylko lubisz urocze wiewiorki  i arciki zimowych ptaszkow  za glosuj na moja zimowa stylizacje ;)
jestem pod numerkiem 7 :) bedzie mi bardzo milo

środa, 20 listopada 2013

Zdobienie paznokci

Moje ostatnie zdobienie :
 jak widać wzięło mnie totalnie na konie ;) gdyby nie konkurs z zdobieniem paznokci twarzy pewnie miałabym teraz pegaza ;D



                                          

wtorek, 5 listopada 2013

Halloween nails Mesi Nail Art

Moje halloweenowe zdobienia na tipsie :) 
zapraszam do oglądania komentowania oceniania i oczywiście subskrypcji
MesiaszCiszy  jest teraz   Mesi Nail Art   na YT

czwartek, 12 września 2013

Cos na Halloween

                                               Moj drugi akrylowy 3D ... Wladca piekiel
 
Nail art tutorial : 

Wczoraj dostałam meila ze "Nail Art Gallery Magazine "  
chce zamiescic moje zdobienie w najnowszym magazynie ;)
<3 Moj pierwszy raz gdy zdobienie będzie publikowane w zagranicznej prasie :DDD <3

środa, 28 sierpnia 2013

FB Fan Page orginal nail art tutorials

https://www.facebook.com/MangaNails?ref=hl
Like 4 more ;)


                               założyłam sobie fan page :) jak ktoś jest chętny to zapraszam ;)

                                 https://www.facebook.com/MangaNails?ref=hl 
                                 http://www.youtube.com/user/MesiaszCiszy
                                                                                                   xoxo Mesi Nail Art

niedziela, 28 lipca 2013

Za goraco na Nail arty

                                                        ...ale i tak zrobiłam ;D
                                                                 inspirowane" filmami"
                         http://www.youtube.com/watch?v=K9xAbCLnIH8  Jesli Ci sie podoba
                                                    subskrybuj aby byc na bieżąco  <3
                                                                            xxx
                                         if you like it subscribe  4 more orginal nail art tutorials^___^

                                                       

czwartek, 11 lipca 2013

Wspomnienie beztroskach dni wakacji

*Malowany pejzaz*
Gdy byłam mała,  zazwyczaj na wakacje jeździłam  razem z moja starsza siostra do moich dziadków na wieś!
Uwielbiałam spędzać tam wakacje :) pyszne owoce prosto z drzewa/grządki , słodkie zwierzątka i tyyyyle miejsca oraz koleżanek do zabawy w polach sąsiadów od rana do samego wieczora :D hihi ....  i te egipskie ciemności nocą gdzie nie było widać kompletnie nic! nawet własnej reki kilka cm przed twarzą ,byl  tylko dźwięk cykania koników polnych ... naturalna kołysanka ;)
Ten widok przedstawia odrobinkę mojego wspomnienia :) Az chciałoby sie znów poczuć to świeże powietrze !położyć w trawie i oglądać pędzące chmury!

"łapać koniki polne i przepiękne motylki ^^ , szukać kokonów lub gniazd ptaszków w polu warzywnym, chodzić na grzyby i skakać na miękkie sionko z 3 metrowej kupki większego sianka :D  itd ..." wracajac do tematu :

Piękne widoki ,  czuć juz zimny jesienny wiatr ... koniec wakacji , i żal ze trzeba opuścić to piękne miejsce a juz jutro isc do szkoly ... Wiem doskonale ... jeszcze tylko jedenascie miesiecy i znow tu wroce ... :)

Moje wspomnienia :



                         >>>>          http://www.youtube.com/watch?v=TsYFqxUP-zo    <<<<  
Tutorial zapraszam do obejrzenia filmiku jak wykonałam to zdobienie ;) a puki co ja wracam do książki ;)

wtorek, 9 lipca 2013

Recenzja farby do włosów o ladnym zapachu ;)

                          Zapraszam do mojego pierwszego filmiku mówionego :D
Ogromny stres i godziny kręcenia, kasowania, wycinania... ale w koncu jest sklejony filmik ^^
                               >>> http://www.youtube.com/watch?v=0HOC7AlPmFk <<<

sobota, 29 czerwca 2013

Zdobienie w chwil kilka

Plażu maczu pikczu
Tutorial :
http://www.youtube.com/watch?v=fbyasKU1IDI&feature=c4-overview&list=UUPCnprt1lIlYqEcRtTL7u8A

Moje dzisiejsze szybkie zdobienie








i logo zrobione na moj kanał YT które wisiało mi niecałe 3 dni ... 
a to dlatego ze stałam sie partnerem z Style Haul <3 
Yey~! :D ... aczkolwiek loga troszkę szkoda ... ;)

czwartek, 20 czerwca 2013

3D nail art Acrylic galaxy horse :)

video
My galaxy gorse
 And...  Horse dzilla mwahahaha ;D
I'm sorry I could not help it   
my first 3D ! :) hope you like it <3
Mani - i use acrylic paint polishes black ink sponge
and 3d horse : acrylic powder , acrylic paint , and more nail polishes

niedziela, 16 czerwca 2013

wtorek, 4 czerwca 2013

Paczuszka od kochanej Czarownicy :)

Kochana ... myślałam ze dostane jakiś drobiazg pocieszenia a nie nagrodę jak za 1 miejsce ;D Strasznie Ci dziękuje!  :) A teraz przedstawiam jaka pake wręczył mi dziś kurier :)








A w środku uroczy pilniczek 
                                                              i kartka...
                                                            "drobiazgi" ;D
                                          Cudne piórka :) juz mam pomysł na piórkowe mani ;)
                                                :D Lip Smackers  <3 Uwielbiam smakersy ^-^
                                 Śliczna sowkowa serwetka do decoupage lub pod lakier na pazurki
                              Fimo i diamenciki :D Jejciu jakie urocze <3 bardzo Ci dziękuje kochana
                                        Herbatki ^-^  paczuszka niesamowicie nimi  pachniała  :D

                                         Kolorowe naboje :D <3 zawsze czaiłam sie na nie ale
                                                       nigdy nie mogłam znaleźć !
                                         
                                             *______*zobaczcie ile ich tu jest :D Dziękuję!!!
                                                                    Słodkości ;D <3
                                           Cudowny podwójny Cien ^-^ Jutro go wypróbuje :)

                                                Co to co to :D
                        lakiery ! śliczne błotko ^____^ super, akurat moje stare" blotko" się już kończyło:3
                                             Cudny róż
                                   Oraz śliczny biały pekacz firmy mi nie znanej <3 ... do tej pory ^^
                                                   ponadto
                                                żel pod prysznic ;D ten zapach zniewala :)
                                       maseczka do farbowanych włosów ^^ bardzo sie przyda ;D
                            za niedługo szykuje sie wesele ;) mam nadzieje ze moje włosy to przeżyją ;3
                         OMG KAWAII!!! kocie naklejki :D jeju nie moge jakie one maja urocze mordki
                                                             :D mega fantastyczne
                                                 nio sami zobaczcie


                                                             ^__________^ i wszystko razem
 

                                                      i lakiery osobno ;)
                                     Wszystkie śliczne :D Osobiście ja za różem nie przepadam (i tak nie wyglądam na swój wiek, wiec odmładzać kolorami się nie będę dodatkowo ;D )ale siostra juz zapowiedziała ze                 następnym razem robimy jej paznokcie  tym cudnym rożnem ^-^
                                        Pierwszy raz widzę żeby pekacz tak ślicznie pękał ^-^

                                A brazik <3 powiem tyle ze mój poprzedni już jest tylko na samym dnie

Kochana az brak mi slow ! bardzo Ci dziękuje za to wszystko :D Jesteś niesamowita :))) nawet nie wiesz jaką mi sprawiłaś radość ^_______^ dobrze ze nie umiem skakać do sufitu bo albo tynku bym juz nie miała albo miałabym nadprogramowe guzy na głowie ;D a preferuje ilość guzów wynosząca 0 ;)
Jeśli ktoś z was jakimś cudem jeszcze nie zna bloga czarownicy to zapraszam do śledzenia : http://malymiszmasz.blogspot.com/   ^____^ i proszę się nie bać czarownice mogą być tez dobre ;)