wtorek, 4 czerwca 2013

Paczuszka od kochanej Czarownicy :)

Kochana ... myślałam ze dostane jakiś drobiazg pocieszenia a nie nagrodę jak za 1 miejsce ;D Strasznie Ci dziękuje!  :) A teraz przedstawiam jaka pake wręczył mi dziś kurier :)








A w środku uroczy pilniczek 
                                                              i kartka...
                                                            "drobiazgi" ;D
                                          Cudne piórka :) juz mam pomysł na piórkowe mani ;)
                                                :D Lip Smackers  <3 Uwielbiam smakersy ^-^
                                 Śliczna sowkowa serwetka do decoupage lub pod lakier na pazurki
                              Fimo i diamenciki :D Jejciu jakie urocze <3 bardzo Ci dziękuje kochana
                                        Herbatki ^-^  paczuszka niesamowicie nimi  pachniała  :D

                                         Kolorowe naboje :D <3 zawsze czaiłam sie na nie ale
                                                       nigdy nie mogłam znaleźć !
                                         
                                             *______*zobaczcie ile ich tu jest :D Dziękuję!!!
                                                                    Słodkości ;D <3
                                           Cudowny podwójny Cien ^-^ Jutro go wypróbuje :)

                                                Co to co to :D
                        lakiery ! śliczne błotko ^____^ super, akurat moje stare" blotko" się już kończyło:3
                                             Cudny róż
                                   Oraz śliczny biały pekacz firmy mi nie znanej <3 ... do tej pory ^^
                                                   ponadto
                                                żel pod prysznic ;D ten zapach zniewala :)
                                       maseczka do farbowanych włosów ^^ bardzo sie przyda ;D
                            za niedługo szykuje sie wesele ;) mam nadzieje ze moje włosy to przeżyją ;3
                         OMG KAWAII!!! kocie naklejki :D jeju nie moge jakie one maja urocze mordki
                                                             :D mega fantastyczne
                                                 nio sami zobaczcie


                                                             ^__________^ i wszystko razem
 

                                                      i lakiery osobno ;)
                                     Wszystkie śliczne :D Osobiście ja za różem nie przepadam (i tak nie wyglądam na swój wiek, wiec odmładzać kolorami się nie będę dodatkowo ;D )ale siostra juz zapowiedziała ze                 następnym razem robimy jej paznokcie  tym cudnym rożnem ^-^
                                        Pierwszy raz widzę żeby pekacz tak ślicznie pękał ^-^

                                A brazik <3 powiem tyle ze mój poprzedni już jest tylko na samym dnie

Kochana az brak mi slow ! bardzo Ci dziękuje za to wszystko :D Jesteś niesamowita :))) nawet nie wiesz jaką mi sprawiłaś radość ^_______^ dobrze ze nie umiem skakać do sufitu bo albo tynku bym juz nie miała albo miałabym nadprogramowe guzy na głowie ;D a preferuje ilość guzów wynosząca 0 ;)
Jeśli ktoś z was jakimś cudem jeszcze nie zna bloga czarownicy to zapraszam do śledzenia : http://malymiszmasz.blogspot.com/   ^____^ i proszę się nie bać czarownice mogą być tez dobre ;)



7 komentarzy:

  1. Ale się cieszę :))) bomba :)
    mam nadzieję, że się wszystko przyda. Dla mnie największą nagrodą są Wasze zadowolone buźki. Dziękuję za tyle miłych słów :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, Kochana, wyłącz sobie w ustawieniach weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy, będzie łatwiej je dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Bardzo Ci dziękuje kochana , wszystko jest przecudowne i na pewno się przyda ^^ , nawet nie wiedziałam ze mam taka opcje włączona ;)))) Juz skasowana :D <3

      Usuń
  3. uwielbiam draze kokosowe :)

    *Nominowałam Cie do Liebster Blog. Udanej zabawy
    http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/hello-kilka-dni-temu-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do akcji Liebster Blog:)
    Zapraszam http://lazurowakosmetyczka.blogspot.com/2013/06/akcjaliebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ta Czarownica , jest cudowną osóbka , mnie również tak obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 48 year old Structural Analysis Engineer Griff Babonau, hailing from Maple enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Water sports. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a S40. zobacz strone www

    OdpowiedzUsuń